Banner
Sponsorer







Licensierade av


LesMills


TheAcademy







Välkommen till AeroBix Form GF
TRÄNA I PÅSK!
För dej som är sugen på att träna under påskhelgen så kan vi erbjuda följande pass:

Långfredag 3/4
BODYPUMP kl 08.00-09.00


Påskdagen 5/4
EXTRAINSATT PÅSKPASS kl 10.00-11.30

Under dessa 90 minuter så kommer ni att få ett härligt pass som likt ett påskägg är fullt av överraskningar och innehåller något för alla :-) :-) Våra instruktörer kommer ge dej en välbehövlig paus från godisätning och äggmålning och låta dej lämna lokalen med ett leende på läpparna och en härlig känsla i kroppen!

Vi kommer ha
utlottning, bjuda på fika OCH om du kommer i din roligaste Påskoutfit så har du chansen att vinna pris :-) :-)

Missa inte detta!! Observera att alla andra pass den 3-6 April är inställda!
ÄR DU DEN VI SÖKER?
Vi söker nu Dej som vill bli SH`BAM-instruktör hos oss på AFGF!  Om du är utbildad instruktör eller är intresserad och vill veta mera skicka ett mail till vår ordförande Maria Rydberg.  Mailadress: maria.rydberg66@gmail.com



Så ta första steget i möjligheten att bli en av vårt härliga team.
VI SÖKER NYA INSTRUKTÖRER
Tycker du om att träna och tror att instruktörsrollen kan vara något för dig?
Vi söker nya instruktörer i båda Les Mill pass och andra träningsformer. Är du intresserad?
Slå en signal till vår Ordförande Maria så berättar vi mer. Träffas säkrast på kvällstid, tfn: 0708-253132 
VINNARE AV ÅRSKORT
Grattis ANNA DANILO! DU har vunnit Fri träning för HELA 2015!
Ditt kort finns att hämta under vecka 1.
E-MEJLADRESS
Kontakta oss gärna via email om du har önskemål eller synpunkter. Vår email är AFGF94@hotmail.com Lämna gärna din emailadress om du vill ha nyhetsbrev skickad till din email. Du får information, nyheter, gästpass och dylikt innan vi har hunnit få ut informationen på hemsidan.
Gilla oss på Facebook
NYFIKEN PÅ GRIT?
Velat testa men inte vågat
ta steget?
Vad är GRIT?
GRIT är en 30 min högintensiv intervallträning (HIIT) som finns i tre olika varianter STRENGTH, PLYO och CARDIO som alla tre har olika träningsfokus och utföranden.

För vidare information kring passens uppbyggnad, se info på vår hemsida, FB, fråga instruktör eller googla och hitta videoklipp.

Vem passar GRIT för?
När GRIT lanserades så låg fokus på att man som deltagare skulle ta sin träning till nästa nivå och att man skulle vara en erfaren tränande. Detta fokus har ändrats! Idag riktar sig GRIT till ALLA typer av tränande som vill träna hårt, efter egen förmåga, och nå snabba resultat. Instruktören kommer under passet att visa alternativ som är anpassade för att just DU ska få ut det du vill av din träning.

Kan jag som precis börjat träna testa GRIT?
Du kan absolut komma som nybörjare på ett GRIT-pass. Ta gärna kontakt med din instruktör innan passet startar för att få en liten guidning. Vi vill göra dig uppmärksam på att det är ett högt tempo i GRIT och att de första passen bör vara till för att i lugn takt ta reda på hur passet är uppbyggt och känna in övningarna, snarare än att prestera.

Vad behöver jag för att träna GRIT?
Du behöver en vattenflaska, svetthandduk och en härlig kämparglöd!

Finns det tillfällen jag inte bör träna GRIT?
Observera att detta är allmänna rekommendationer. Är du gravid så rekommenderar vi ej att du tränar GRIT. Man bör vara försiktig om man har någon typ av skada då belastningen stundtals är hög, men det finns olika alternativ som ger möjlighet till skonsammare träning , kontakta instruktör.

Vi GRIT coacher finns här för dig och är måna om att din träning ska vara en positiv och säker upplevelse! Vi guidar och peppar dig för att du ska få ut maximalt av din träning.

Så ta steget fullt ut och ta reda på hur 30 min kan göra stor skillnad.

Rebecca, IA & Sara